Kostiumy Damskie_13129

Reklamacja jest słusznym prawem klienta, który dokonuje zakupu określonego produktu, również takiego jak kostiumy damskie. Reklamacji może podlegać wiele produktów, począwszy od butów, ubrań, urządzeń RTV, AGD. Kiedy mamy do tego prawo i jak należy postąpić widząc uszkodzenie produktu. Znaczenie ma czas. Na jaki czas dana jest nam ważność reklamacji. To zależy od sklepu oraz produktu. Skupmy się na produkcie jakim są kostiumy damskie. Chodzimy w nich cały sezon. Zauważyliśmy, że materiał zaczął się odklejać, rozchodzić, ubranie przez ten czas zostało bardzo poważnie uszkodzone. Najważniejsze znajdźmy paragon, bo bez tego nie da rady nic niestety zrobić. Ciężko jest udowodnić, ze zakup został dokonany właśnie tu. Mamy paragon. Kostiumy damskie zniszczone, wyczyszczone wcześniej zanosimy do sklepu, w którym kupowaliśmy i zgłaszamy , iż chcemy złożyć reklamacje. Pracownik powinien bez żadnej pretensji przyjąć reklamacje. Jeżeli nie będzie chciał nie poddawajmy się to nasze prawo! Pracownik wypełnia odpowiednie papiery, daje nam kopie, my podpisujemy. Czekamy około dwóch, trzech tygodni na rozstrzygniecie sprawy. Przyjęta pozytywnie reklamacja oznacza bardzo często zwrot pieniędzy, bądź w różnych przypadkach wymiana na nowy produkt.